ADDS

Saturday, January 1, 2011

JATUH CINTAKAH AKU?

Ketika mata saling bertaut..
Bibir saling menguntum senyum..
Hati saling merasa debarnya...
Fikiran saling melayang...
Waktu itu aku tertanya-tanya....
Jatuh cintakah aku???
Aku tidak mengerti...aku keliru...buntu..perasaan apakah ini???

Tiap waktu,aku mengharapkannya...
Menantikan dia melafazkan rasa cinta kepadaku...
Masa-masa yang berlalu ketika bersamanya terasa sungguh pantas..
Kiranya bisa aku bersamanya,akan ku tatap wajah dan akan ku selami rasa cintanya
agar akan bertambah kasih sayangku kepadanya...
namun benarkah itu harapan yang tulus lahir dari hatiku?
Ataukah ia hanya bisikan nafsu dari syaitan laknatullah???
Jatuh cintakah aku???

Kasihku..
Semua perasaan dan harapanku bersatu...
Moga kau merasai seperti apa yang ku rasa..
Cinta tulus dan suci yang lahir dari hati yang ikhlas...
Jujur dan toleransi dalam setiap perkara...

Jatuh cintakah aku??
Andai benar ini cinta,salahkah aku menyintainya..?
Bukankah rasa cinta itu sebahagian nikmat hidup yang Allah kirimkan kepada setiap hambaNya..?
Namun,benarkah aku menyintainya...???
Sungguh..!aku tidak pernah mengenal apakah itu cinta sebenarnya...
Segala soalan yang mengasak fikiran amat menyesakkan...
Andai benar itu cinta,aku amat bersyukur kerana ku dipertemukan dengannya...
Moga harapanku sama seperti harapannya....
Moga cintaku sama seperti cintanya...
Moga hatiku dan hatinya bersatu seperti bersatunya Nabi Yusof dan Zulaikha..







Dieyla_Scorpio91 Shadowz of my life...J 22 Disember 2010

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews