ADDS

Wednesday, January 19, 2011

DI KALA SENDIRI


Di kala aku sendirian...
Terbayang saat2 indah tika kita bersama dahulu..
Begitu juga saat pahit yang mengiringi menambah teguhnya persahabatan kita..
Di saat ini aku kembali memutar roda masa lalu kita...
Masa yang penuh dengan suka dan duka..
Suka duka itulah yang telah mencipta titisan air mata
lantas titisan berubah menjadi rantai persahabatan
yang teguh dan tak bisa dilebur..

Di kala aku sendiri..
Teringat tika aku mencurah debu kotoran dalam perhubungan ini..
Kau dengan rela dn ikhlas memaafkanku walaupun ianya
mungkin sukar untuk kau lupakan..
Namun ingatlah wahau sahabat..
Bukanlah niat di hatiku menodai persahabatan ini..
Mungkin ini merupakan ujian dan takdir dari Maha Pencipta..
Agar kita menjadi lebih dewasa dan matang
Dalam sebuah perhubungan..
Moga kau tulus memaafi kekhilafanku ini..

Di kala aku sendiri..
Aku ingin persahabatan kita kembali seperti dulu...
Menjadi mekar seperti kembangnya bunga di kala pagi..
Bukan layu seperti di kala musim luruh..
Moga kau sentiasa mengingatiku dan menyayangiku selalu...

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews