ADDS

Tuesday, February 8, 2011

Doaku


Bila kesabaran mengatasi segalanya,segala duka dapat ditempuh dengan sabar dan penuh redha.Namun,dapatkah aku dapat menempuh sakit dan luka di hatiku ini dengan penuh kesabaran?Ya Allah,berilah aku kekuatan di dalam mengharungi dugaan yang telah Kau beri ini.Jadikanlah cintaku ini hanya untukmu,kerana aku tak sanggup terluka lagi.Hanya cinta kepadaMu tidak akan pernah kecewa dan luka.Cinta padaMu kekal selamya.Cita manusia tidak pernah kekal.Pasti ada sahaja halangan yang dilalui bila manusia dicinta.Sakit di hati Tuhan saja yang tahu.Itulah cinta manusia.Ya Allah,aku hanya ingin menggapai cintaMu.Kau tentukanlah sebaik2 jodoh buatku.Kau pertemukanlah kami dengan cara yang Kau redhai..Pertemuan yang penuh mahabbah dan kekhlasan.menerima bukan kerana rupa,harta dan pangkat..Tetapi kaya imannya,elok rupa akhlaknya.Perbaikilah juga akhlak dan imanku agar aku setaraf dengannya di dalam keimanan padaMu.Biarlah dia mendapat apa yang terbaik dariku.Bukan keburukan kerana aku tidak mahu dia terluka dengan tingkahku...Amin3

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews